Drempelwedstrijd 1 maart 2020

Afgelopen zondag, 1 maart 2020, organiseerden IJVP met YVZ de 3de drempelwedstrijd voor de pupillen van dit seizoen. Met vele vrijwilligers hebben we gezorgd dat bijna 140 kinderen een mooie wedstrijd konden rijden, waar na afloop de prijsuitreiking in het restaurant van de Uithof plaatsvond.

Inschrijving drempelwedstrijd

Let op:  inschrijven vanaf nu is niet meer mogelijk, ook niet als reservelijst.  We zijn “gesloten”.

De inschrijvingen die tot nu toe verwerkt zijn, zijn hier te vinden

In voorjaarsvakantie, op zondagochtend 1 maart 2020 organiseren IJVP en YVZ de jaarlijkse drempelwedstrijd voor pupillen op de Uithof. Dit is de 3de wedstrijd van de pupillencompetitie voor pupillen die lid zijn van een schaatsvereniging in het Gewest Zuid-Holland. De startnummers kunnen worden opgehaald tot 6.45, de wedstrijd begint om 7.00 en is om 9.45 klaar. De prijsuitreiking is na afloop van de wedstrijd boven in het restaurant.

Nieuwsbrieven jeugdschaatsen

Vrijwel wekelijks wordt bij het jeugdschaatsen een nieuwsbrief rondgestuurd. Hieronder en bij Schaatsen --> Jeugdschaatsen --> Jeugdschaatsnieuws  vind je deze terug.

Ook IJVP doet mee aan de Grote Clubactie

De Grote Clubactie is een jaarlijks terugkerende loterij waarvoor (sport) verenigingen loten kunnen verkopen een groot deel van de opbrengst hiervan zelf kunnen besteden. Ook IJVP doet dit jaar mee aan de Grote Clubactie. In deze bijlage lezen jullie alles over hoe deze actie werkt en waarvoor IJVP de opbrengsten wil gebruiken.

Proefles schaatsen voor de jeugd

De schaatsles voor de jeugd, vrijdag 2 maart op de ijsbaan bij de Tinteltent, is goed bezocht door ongeveer 30 kinderen