Afsluitingsdag zaterdag 17 april 2021:

Wat waren we blij dat we onze afsluiting van het jeugdschaatsen verschoven hebben van 10 naar 17
april. De zon scheen en het gras was heerlijk opgedroogd. We hebben met 60 kinderen van de
zaterdagavond-les een uur een landtraining gehouden. Wat een genot om de jeugd tot en met 13 jaar
zo actief te zien. Alle trainers die het afgelopen seizoen mogelijk hebben gemaakt waren ook
aanwezig (op een enkele geëmigreerde trainer na). Na afloop hadden we aanmaaklimo en heel veel
gebakken pannenkoeken, die de kinderen van thuis mee namen. Heerlijk. Vervolgens werden alle
vrijwilligers bedankt en kregen de kinderen hun behaalde KNSB-diploma, ondertekend door de
voorzitter en voorzien van een leuke tekst van een eigen begeleider. Heerlijk om al die blije gezichten
te zien.

Landtraining voor jeugd in het seizoen 2020

Op donderdagavond van 19.00-20.00 wordt bij de Tinteltent tot eind september training gegeven. Lijkt het je leuk om wat sportiefs gedurende de zomer te doen? Kom dan eens kijken hoe zo een landtraining eruit ziet.
Laat even een berichtje achter bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. dan weten we dat je een keer wil mee doen.

Drempelwedstrijd 1 maart 2020

Afgelopen zondag, 1 maart 2020, organiseerden IJVP met YVZ de 3de drempelwedstrijd voor de pupillen van dit seizoen. Met vele vrijwilligers hebben we gezorgd dat bijna 140 kinderen een mooie wedstrijd konden rijden, waar na afloop de prijsuitreiking in het restaurant van de Uithof plaatsvond.

Inschrijving drempelwedstrijd

Let op:  inschrijven vanaf nu is niet meer mogelijk, ook niet als reservelijst.  We zijn “gesloten”.

De inschrijvingen die tot nu toe verwerkt zijn, zijn hier te vinden

In voorjaarsvakantie, op zondagochtend 1 maart 2020 organiseren IJVP en YVZ de jaarlijkse drempelwedstrijd voor pupillen op de Uithof. Dit is de 3de wedstrijd van de pupillencompetitie voor pupillen die lid zijn van een schaatsvereniging in het Gewest Zuid-Holland. De startnummers kunnen worden opgehaald tot 6.45, de wedstrijd begint om 7.00 en is om 9.45 klaar. De prijsuitreiking is na afloop van de wedstrijd boven in het restaurant.

Nieuwsbrieven jeugdschaatsen

Vrijwel wekelijks wordt bij het jeugdschaatsen een nieuwsbrief rondgestuurd. Hieronder en bij Schaatsen --> Jeugdschaatsen --> Jeugdschaatsnieuws  vind je deze terug.